מדוע מזון וצעצועים איכותיים לכלבים הוא דבר חשוב ביותר?


קערת כלבים גדולה עם מזון לחיות מחמד היא חובה לכלב המחמד שלך. מזון לכלבים הוא מזון המיוצר במיוחד לכלבים ומיועד לכלבים. כלבים נחשבים לאוכלי כל, בעלי נטיית טורפים. יש להם שיניים חדות יותר, קיבות ארוכות יותר ושיניים קצרות יותר שמתאימות יותר לעיכול בשר מאשר לחומר צמחי.

מזון לכלבים יבשים יכול להכיל בשר, עצמות או איברים כמו כבד וכליות. מזון לכלבים יבשים אינו מומלץ לחיות מחמד עם בטן רגישה. רוב בעלי חיות המחמד מעדיפים פחיות על פני מזון יבש משום שהן בריאות יותר. הוא מכיל שומן רווי פחות, מלח וסוכר מאשר עמיתו היבש. ניתן לקבל מידע נוסף אודות צעצועים לכלבים כאן.

מזון לחיות מחמד צריך לכלול מזון בצפיפות גבוהה כמו בשר או עופות. מזונות בצפיפות אנרגיה גבוהה מכונים גם חלבונים שלמים. דרושים חלבונים לבנייה וגדילה תאית תקינים; עם זאת, יותר מדי חלבונים בתזונה עלולים להוביל למחלות כליות. מזון לכלבים צריך להיות נמוך בסיבים כדי לשמור על משקל גוף בריא, ולהעלות את רמות האנרגיה. תכולת הסיבים האידיאלית היא פחות מ-10 ג 'י/יום.

מזון כלבים לכלבים שמנים צריך להיות בעל תכולת שומן נמוכה יותר ממזון לכלבים רזים. סוכרת יכולה להיות קשורה לתזונה. נמצא כי לכלבים הסובלים מעודף משקל יש סיכויים גבוהים יותר לפתח כשלים בכליות, בסרטן, באי ־ ספיקת לב ובמחלות חמורות אחרות. לפיכך, חשוב לשלוט בתזונה כדי להימנע ממחלות אלה.

יש סוגים רבים של מזון לכלבים. שניים מהסוגים הפופולריים ביותר הם מזון כלבים יוקרתי ומזון כלבים אורגני. מזון כלבים אורגני משתמש רק במרכיבים טבעיים ואורגניים. מזון יבש פרימיום, לעומת זאת, מיוצר עם מרכיבים איכותיים בלבד, כגון עוף אמיתי או הודו, ללא דגנים וללא תוצרי לוואי.

מזון יבש ניתן לחיית המחמד שלך מדי יום או פעמיים מדי שבוע כדי לספק את הוויטמינים והמינרלים שהוא זקוק להם כדי שיהיה לו מעיל בריא, שיניים ועור. יתרה מזו, חיית המחמד שלך תיהנה מהטעם של ארוחות טריות. מזון כלבים וכלבים מסחרי עשוי להיות בעל מרקם וטעם שונים. מזון כלבים מיוצר באופן מסחרי נוטה להיות יותר נוזל ולקיבל יש מרקם מחוספס. כמה מותגים של כלבי בשר כוללים קודם כל ארוחת בשר, בעוד שמזונות כלבים רבים מכילים כיום ארוחת בשר.

ישנן אפשרויות רבות עבור בעלי חיות המחפשות לשלוט במשקל של חיות המחמד שלהם. יש הרבה מותגים זמינים בשוק כדי לעזור לחיית המחמד שלך לרדת במשקל. עדיף לבחור מותג שעשוי ממרכיבים טבעיים. כמה מהמותגים הפופולריים ביותר כוללים:

מאמר זה יעזור לך להבין כמה נקודות חשובות כאשר אתה מאכיל את כלבך. ‏ כלבים זקוקים לתזונה מאוזנת ובריאה כדי לגדול ולהישאר בכושר. מזון מסחרי לחיות מחמד יכול להיות נוח וזול, אך אל להם להחליף דיאטה בריאה. מזונות משובחים ומאוזנים הם הטובים ביותר לבריאותו ולרווחתו הכוללת של הכלב. כדי ללמוד יותר על תזונה בריאה לכלבים, בקרו באתר להלן.

בשנת 1999, מחקר שפורסם בכתב העת Journal of the American Veterinary Medical Association (AVMA) הגיע למסקנה שמזונות מסחריים של חיות מחמד מכילים כמות משמעותית של נתרן וכלוריד. נתרן וכלור הם תוצרי לוואי של עיכול. כימיקלים אלה יכולים לגרום נזק משמעותי לכליות. מומלץ לבחון את כלבך מדי שנה כדי לוודא שהוא מקבל תזונה הולמת. אם אתה חושד שהכלב שלך לא מקבל את החומרים המזינים המתאימים, אתה צריך לדבר עם הווטרינר שלך על שינוי בתזונה.

ישנם סוגים רבים של דיאטות שאתה יכול להאכיל את הכלב שלך, אבל לא כולם בטוחים. דיאטות חלבון נמוכות עלולות להיות מסוכנות לכלבים עם בטן רגישה. כלבים עם אלרגיות עלולים לחוות תגובות אלרגיות אם מאכילים אותם במזון כלבים לא אלרגני. כלבים עם אלרגיות עלולים לחוות שלשול, הקאות ודימום במעיים ממזון לא אלרגני.

ניתן לגרום לבעיות בריאותיות חמורות אם מזינים את כלבך בדיאטה ללא טאורן. טאורין היא חומצת אמינו חיונית וניתן למצוא אותה במגוון מזונות עשירים בחלבונים, כולל עוף, בקר, דגים, מוצרי חלב, שמרים, שעועית, כבד ודגנים. טאורין לעתים קרובות חסר ממוצרי מזון לכלבים מסחריים. זה יכול להוביל למחסור בטאורן בכלבים. זה יכול להוביל למחלות כליות ולבעיות לב