קניית מזון גולמי לחתולים: ייתרונות


מדוע עליי להאכיל את החתול שלי אוכל חתולים גולמי?  אוכל גולמי טוב יותר לחתול שלכם מאשר מזון יבש.  חתולים אוהבים בשר טרי ואתם יכולים לספק להם את החומרים שהם זקוקים להם.  אנזימים בבשר עוזרים גם לפרוץ חלבונים, והופכים את המזון לעכל יותר עבור חבר החתולים שלך.

אבל האם זה מתאים לכל בעלי-חיים?  מזון גולמי מותר לכלבים בלבד.  עם זאת, חתולים יכולים להפיק תועלת גם מהם, במיוחד מאחר שמותגים מסחריים רבים פשוט מעובדים מאוד ומכילים יותר מדי כימיקלים המתאימים לשימוש של בעלי חיות מחמד בעלי חיים רגישים.  כיום יש מותגים רבים שטובים לחתולים וכלבים.  להלן רשימה של כמה מהן אתה עשוי לשקול. ניתן גם לרכוש כלוב למכרסמים בחנות חיות.

איזון טבעי מציע מספר מותגי מזון לחיות מחמד בעלי חיים, כולל חמאת פנט קפואים וכיף-קיבל ורידראט.  המדריך למשתמש מסביר כיצד הקפאה של מותגים יבשים ויבשים יכולה לעזור לחתול שלכם לשמור על רמה מאוזנת של התייבשות.  האנזימים העכברים המצויים בלב בשר בקר או ארוחה עוף משתלבים לגוף עם חלבון מעוכל.  מזון חיות מחמד המאזן באופן טבעי לחתולים מכיל נתרן נמוך וללא גלוטן תירס.  הוא גם אינו מכיל שומנים הידרוגנטים, גלוטן תירס, גלוטן חיטה, טעמים מלאכותיים וסויה.

המאזן הבריא הוא פריט איכותי שניתן להשתמש בו כפתרון למיטות חתוכים.  הטופפר הוא היפואלרגני ואינו מכיל כימיקלים או שימורים.  המאזן הבריא הוא בחירה מעולה לחתולים, מכיוון שהוא היפואלרגני.  היא גם בריאה יותר ממזון לבעלי חיים מסחרי, דבר שיכול להיות קשה לחתולים.  מזון החתולים הבריא לחתלתולים הוא שמנה, חלבון וטבעונות.

מזון חתולים בריא לחתולים כולל מספר תכונות עיקריות, כולל נטולי גרעינים, ולכן הוא מהווה חלופה בטוחה לאלרגיה לחיטה או תירס.  חלבון גבוה נעשה על ידי שימוש במקורות בשר המספקים חומצה אמינית יותר מהירקות.  זה גורם לגוף החתול להיות נמרץ ומתריע.

ניתן לקחת את הקלורופיל ב-4 מאכלים קלים לעיכול, חלבונים, המספקים תזונה מלאה.  היא גובשה במיוחד לחתולים והיא טובה לחתולים בכל הגילאים, אבל עדיף כבר חצי שנה ומעלה.  כל אחד מארבעת המרכיבים העיקריים נבחר בקפידה כדי להשלים זה את זה.  ה-FDA של ארה"ב מאשר רק מזון זה לצריכה אנושית, מכיוון שהוא עומד בקווים המנחים הנדרשים לתוספות תזונתיים.

ישנם יתרונות בריאותיים רבים להאכיל את חיית המחמד שלכם.  פשוט הקפד לבחור באפשרות Cat Fise Foods.  חתולים זקוקים ליכולת לקבל את החומרים הנכונים, כולל ויטמינים, פחמימות ומינרלים.  בשל התוספות והשימורים הרבים המשמשים לייצור מזון מסחרי, קשה לספק את הצרכים התזונתיים שלהם.  חלק מתוספים אלה ומשמרים עלולים לרעיל לבעלי חיים אם יבשילו אותם בני אדם, כך שעדיפה למצוא חברה המשתמשת בחווה בריאה שמגדלת עוף ושבזונה לכבל.  בעלי חיים אלה חופשיים מתרופות וההורמונים ומייצרים בשר באיכות גבוהה.

מזון החתולים המאזן הבריא יכול גם לסייע בהגברת המערכת החיסונית של החתול.  חלק מהמרכיבים העיקריים הם מוצר הודו, לב בשר בקר עם בשר מאכל בשר בקר ותוצאת הודו.  חתולים רבים אלרגים לתרנגולת, ועוף זה הוא המקור הטוב ביותר לחלבון עבורם.  אפשרויות בריאות אחרות כוללות שיבולת שועל, פסטות חיטה ואורז.